Allmäna tankar om dagen....

Har gjort det jag ska idag.
Simmade dessutom 500 m idag. Kändes jätteskönt efteråt.
Vet inte vad som hänt, men det känns som att jag haft sinnesro idag. Ett sånt där lugn som plötsligt infinner sig o bara finns där.
Vilken skillnad jämfört med igår bara.
Helt stel som en pinne!
Jaa, o så var jag ju o träffade min frivårdstant oxå.
Det var oxå bra. Hon är så skön och avslappnad.
Liksam kravlös på nåt sätt.
Min dag har iallafall varit bra.
Kom förresten på en sak idag; nämligen att jag betett mig precis lika barnsligt som en viss annan när det gäller en viss sak.
Suttit o pratat massor om just detta, så slog det mig alldeles för en stund sen att jag är lika mycket jättebejbis som den andra personen i fråga!
Det blev ju lite jobbigt att komma på det.
Men jag erkänner ju.... för mig själv iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0