Eftervård? eller vad?

När jag var i hudik så pratade jag med min terapeut om det här med eftervården.
Att det var aktuellt för mig att börja eftervård här i sundsvall för att få ett nätverk här, där jag bor.
Vilket är viktigt.
Och så nu alldeles nyss, när jag ringde dit för att höra vilken dag det var jag skulle dit på studiebesök,
så fick jag prata med en kvinna där.
Och det visar sig att det blivit ett missförstånd, hon trodde att jag skulle göra om behandlingen.
O gå deras behandling!
Fattar ingen ting!
Känns som att mitt liv just nu baseras på missförsånd o fallgropar!
Varför kan det aldrig bli nån rätsida på skiten!?
Vad är det för mening med det här då?
Ja, ja...
Hon ville att jag skulle komma på det där studiebesöket ändå.
Så vi får väl se, kanske löser det sig ändå.
Mänskliga faktorn....?
Är det såhär?
Jaa, för mig verkar det vara så, o det tar ju aldrig slut!
Men som sagt, vi får väl se.
Kanske blir bra ändå.
Ska inte vara så negativ nu.
Inte in i det gamla o gegga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0