Serenity...

Nu är jag äntligen hemma i Sundsvall igen. Skönt o känns bra.
Idag hade vi eftervård med Mariann. Det var riktigt bra!
Fick ur mig det mesta kändes det som.
Har nog visserligen pratat med nära att jag mått dåligt, men liksom inte på riktigt.
Som att jag stoppat upp, lagt locket på efter halva.
Tänkt att folk har en massa förväntningar på mig, nu när jag gjort behandling så ska ju allt vara så himla bra.
Så funkar det ju inte. Och mest är det nog kanske bara jag som kännt såhär.
Men idag så fick jag verkligen spy ur mig all SKIT! Och det känns SÅ befriande!
Och nu vet jag att det finns vissa bitar jag behöver återuppta, åter införa i mitt liv.
Som affirmation, avslappningen och målningen.
Med mera. Det blir nog bra det här.
Känns tryggt o veta att jag åker till Luleå om en vecka oxå.
Så det inte hade varit att jag bara ska gå här sysslolös vecka in o vecka ut.
O så portugal då, efter nyår.
Fan, håll tummarna för mig, att det funkar den här gången!
Men, men... Känner att jag bär på lugnet nånstans därinne igen.
Även om det stundvis blir rörigt eller stressigt, så tror jag mig skönja nån slags sinnesro därinne igen.
Och det känns bara så bra! Som att lampan lyser igen, även om det må vara mörkt ute....
Peace out!                              image65

Kommentarer
Postat av: Jensi

Jag o Lurvas håller tummarna för dig! =)

2007-12-08 @ 11:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0