Städmani & låghet

Vaknade sent idag så det blev inget na-möte av idag som jag tänkt.
Men städat, o badat har jag gjort.
Tänkte jag skulle plocka fram mina akvarell o målar-grejer oxå, men jag förstår inte varför det tar emot så.
Tänkt det i flera månaders tid nu. Fan!
Förövrigt så mår jag sådär. Känner mig ur-låg! Men nånstans så tror jag att det känns ok ändå.
Fortfarande lite lobotomerad i huvudet märker jag när folk kommer fram o ska hälsa på Nackstas avels-tik, min lilla gooo-persika.
Har typ nada att konversera om, bara står där som en fågelholk o hoar.
Jaja, men det får väl vara så då.
Svårt med andningen, men det vet jag vad det bottnar sig i.
Behöver bli bättre på att "let go of my gråt".
Den sitter liksom fast även då jag känner att den finns där.
Känns som att jag bara sitter här o flummar. Ska sluta flumma nu,
så tack o hej
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0