The traveller....

Idag åker jag. Och Wilmalisan såklart. Hon verkar ta det här med "resande tassar", med ro.
Medan matte känner sig ganska stressad i mag-gropen.
Och inte har packat eller nåt, ännu.
Jag ska, ska bara.....
Har suttit framför datorn hela morgonen och installerat in ett nytt antivirus-pogram.
Datasnillena Theres och KarlJohan removade ju det igår i tron att det var nåt oviktigt som man kunde ta bort för att få plats med annat. Roligare saker.
Så var inte fallet.
Och, tilläggas skall; att pepparkaksbakning faktiskt är bra mot ångest.
Det funkade. Även om jag istället blev på dåligt humör igår, så försvann iallafall ångesten.
Najs!
Nää, nu måste jag börja engagera mig i det här med packning och dylikt!
Skriver mer sen och uppdaterar hur det går med "resningen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0