---

Hade den mest konstiga dröm inatt.
Att Kalle hjälpte nån ful rysk brud som såg ut som en kille att sno tre bultsaxar o fly.
Undrar vad den drömmen betyder!?
Annars är det sådär. Känner att jag MÅSTE ta o rycka upp mig.
Kanske åker jag till hudik några dar nästa vecka. Kan ju vara bra.
Idag hade jag tänkt ta mig in till staden för att sola o simma.
Behöver verkligen simma nu. Röra på mig.
Känner mig ganska tom, förövrigt. (Ska försöka fylla på med bra saker idag- o vara i nuet)
Börjar kännas som att "the botten is nådd"
Ja, ja nog med mitt jävla självömk.

Kommentarer
Postat av: Vänner i Norr

Har Wilma blivit lat, hon måste blogga. Kram.

2007-11-29 @ 18:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0