Dagens ros går till...

Lite halv-tråkig statistik jag haft på senare tid. Får väl dra till med en riktigt chockerande rubrik snart, kanske det blir bättre!?
Har,hur som haver varit på möte och varit och simmat idag. Najs! Återigen helt nöjd med mig själv!
Förutom en sak jag gjorde på vägen hem från badhuset. Kände mig helt låg och deppig. Och tänkte att jag behöver pigga upp mig själv med något litet billigt. Och var har dom det? Jo, myrorna! Så jag gick förbi där o tänkte att antingen hittar jag nåt litet fint till mig själv. Eller så hittar jag nåt fint till hemmet, kanske till vardagsrummet.
Har ju planerat att möblera om där. Ja visst! Oh, ja! Hittade värsta fina tröjan. Kostade alla mina (VÅRA) sista pengar! Köpte den! Fick jättemycket taskigt samvete när jag satt på bussen sen!
Men fan va snygg!
Tack o lov, tur i  "oturen", så ordnade det sig ändå. Och tur i "oturen" att jag har ett paket rohypnol till äkta man.
Var lite rädd att han skulle bli helt hysterisk, vansinnig! O gå i taket! Börja skrika o sura.
Det gjorde han inte. Han var inte så förvånad heller sa han, när jag erkände att mitt shoppingberoende varit framme igen! Pussade mig på munnen när jag visade honom snygg-tröjan!
 (Plus att jag lagt undan 3 tröjor till där, på myrorna. Fast dom var lite billigare. O inte fullt lika snygga som denna!)
Men ack vilken underbar man jag har, eller hur! Trodde att jag skulle bli tvungen att fly till Aruba eller nåt! O bli flykting i ett främmande land!
Han förtjänar verkligen allt fint, vackert och bra.
Han ska jag ta väl hand om!
Dagens ros till honom! ♥       image50

Kommentarer
Postat av: Flyktingkommisarien T G-son

Najs med fina tröjor. No najs att vara flykting i främmande land.

2007-11-14 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0