Denna pass-röra....

Nu var det gjort allt det där jag skulle göra idag. Åhhh, vad det känns så bra när man äntligen gör det man ska.
 Alldeles nöjd med mig själv. Och mötet var jätte-bra. Fick även höra att jag blivit lugnare. Det var kul o få lite bevis på att det faktiskt funkar, det man gör.
Annars, det här med passet, det funkade inte riktigt. Men de damer jag pratade med idag var i alla fall betydligt trevligare och tillmötesgående än de i onsdags!
Så mycket trevligare det blir när det bär en emot, när människorna man har att göra med är trevliga!
Känns lite lättare att aceptera fakta på nåt vis!
Men, men, det är inte slutet. Fick 2 telefonnr. till 2 andra (mer trevliga, även enl. dem tror jag) intendenter som jag ska ringa o prata med på måndag. Kanske löser sig i sista fucking minuten i sånt fall!
Den som lever får se!
Ikväll blir det mys med en jätte-trött man och en löpande hund.
Bakat äppelpaj som vi ska mumsa på med lite glass.
Har vi tur så är det dessutom nåt bra på teve, men...... jaa, ni vet. Repriser, repriser.
Men det kanske går nån bra o rolig repris.
Positivety! =)     image40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0