Dessa ljuva doningar!

(Där fick jag till en hyfsat intressant rubrik oxå!)
Slapp-lördag idag. Inte gjort nå mycke alls. Varit med Immaumpa-umman i skogen en sväng.
Sen gick vi raka spåret till affären för att köpa dessa små ljuva doningar; Wienerbröd.
Börjar få allvarliga begär efter dessa! Och abstinens. Såååååå gooooooda!
Och så
har jag tagit ett beslut idag, eller ska, att jag ska sluta jämföra mig med alla dessa modeller av olika slag.
Sluta tänka att jag vill ha deras kropp, deras hår deras....ALLT!
Vad fan! Jag är jag och jag duger, tamejfan! Blir så sne på mig själv hur jag håller på!
Men näää! No more! Nu får det faan vara nog.
Fast jag blev glad idag. Kalle tyckte det såg ut som att jag gått upp lite till i vikt. Tack gärna!
Känner nog det själv med kläderna.
Intressant! Ska väga mig på måndag. Spännande!
Och hädanefter så är jag så gott som modell jag med! Även i huvudet!
Åhhh, nu kom jag på att det finns ju danska wienerbröd oxå, med choklad på!
Hur gott hade inte det varit på en skala!       image53

Kommentarer
Postat av: Thomas

Inte trodde jag att Du jämförde Dej med modeller. Hoppas att Du kommit på bättre tankar nu. Tänk på wienerbröd istället, det är najsare. Kram.

2007-11-17 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0