Efter bitter kommer sweet...

Har varit på stan idag med mannen. Fem-åringen har varit hemma. Sovit skulle jag gissa.
Vi firade henne igår, med korv o mos från sibylla, fick hon. Och så grisöra och ett ben förståss.
Det gillade hon.
Annars har de varit en jättebra dag idag.
Känns så himla skönt, som en fet befrielse, när man väl har pratat ut om saker som ligger o bubblar hos en.
Så idag är jag duktigt tacksam för mitt nya liv, min familj och allt det andra.
Även om saker hade kunnat glida på lite bättre ibland, så gör det inget just idag.
För idag så har jag min man som är bäst i hela världen!
Och min hund som är sötast i världen!image60
Bild på den nyblivna femåringen på väg till sibylla. Ser lite skeptisk ut. Hmmmn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0