Eftervårds-spya

Ja då var det kväll igen. Har tagit ett varmt bad, diskat , surrat med syster o suttit framför datorn.
Och där sitter jag uppenbarligen än. Har fortfarande ont o ryggen, men ska dra en sim imorgon. Kanske blir bra.
Förövrigt har jag varit på eftervården idag. Det var kort (med tanke på resvägen) men bra. Skönt o få komma dit o spy lite.
Har försökt få kontakt med hundtanten om portugal, men ingen svarar! Prova igen om en stund.
Annars är allt bra. Känns lite bättre inuti oxå. Ingen "döds-ångest" längre. Bara glad för det jag har.
(Förutom huvudvärken förståss) Nää, nu ska jag bara softa o ta de chill i soffan med vovven o mannen. Om han kommer hem nån gång.....   image33

Kommentarer
Postat av: Thomas

Keep on softin and chillin and blogging

2007-11-06 @ 08:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0