En dag kvar!

Precis, en dag kvar... till löning. Håller verkligen på att bli ett galn-tok. Börjar prata för mig själv, upptäckte jag nu på morron! Inte bra alls de här!
Tack o lov att penningarna kommer imorgon. Inte för att vi har råd med några stora utsvävnigar, eller shoppingrundor. Men jag kommer i alla fall att kunna gå å simma, sola och ett möte.
Samt färga över håret som ser inte bra ut just nu.
Idag ska jag slå ihjäl tiden genom att tvätta och torka ur kylen. Jippi!
Counting time...... tick tack....         

Kommentarer
Postat av: ebba

Du har inte något bra boktips? I sådanafall får du gärna rekomendera den i min blogg! :) Tack!

2007-11-22 @ 11:30:34
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0