Falskt alarm!

Nu förstår jag! Det var inte depression eller personlighetsklyvning jag hade drabbats av!
Det var pms. Även om symptomen var äkta så var inte diagnosen det! Skönt att kunna konstatera det!
Mensen kom idag, ja alldeles nyss. Som en aha-upplevelse från ovan. Puuh!
Känner mig lättad och glad.
För nu är ju allt bra igen. O tror nog att det kommer ordna sig det här.
Med mitt nya liv.
För jag har så mycket fint ändå. Om jag tänker just här och nu.
Och om jag sänker det skyhöga krav jag ställer på mig själv emellanåt.
Och så blandar det med en smula tålamod och acceptans!
Så blir det nog bra!....       image61

Kommentarer
Postat av: Thomas

Man kan få abstinens av för många SMS. Wilma kan ju det här med SMS.

2007-11-26 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0