Fyndat som fan!

Idag har jag varit in till stan en sväng. Hade egentligen bara tänkt åka in o köpa de där ballerina på din sko-
om dem fanns kvar- och det gjorde dem.
Men sen blev det en sväng här o en sväng där. Slutade med att jag gjort värsta fynden!
Skitsnygga brallor,svarta, och en turkos/blåish lång kortärm. topp. Med ballerina så gick allt på 300 spänn!
Snacka bäst jag är! Egentligen har jag inte alls råd, men tyckte jag förtjänade detta.
Har inte spenderat knappt en krona på mig själv på flera månader. Så nu var det dags!
Annars står världen ganska still. Tänkte gå på ett lunchmöte idag med men det bidde inte. Imorgon...
Och det här med passet blev inte heller av. Kom ju på att man måste ha med någon som leggar en.
Måste fixa nån sån människa till imorgon.
Nu är jag i alla fall hemma, har käkat en sen lunch, och ska städa o fixa lite här.
Måste ut med söta tjocklisa sen en sväng med. Brrr! Det blåser som fan ute! Snorkallt!
Ikväll är det medium på teve. Då ska jag bara slappa o mysa! Softish!                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0