Inte bra

Jag fattar inte att jag kunde låta det gå så jävla långt.
Att jag inte stoppade upp det i tid!?
Folk som försökt förklara för mig att jag inte hade något val, mer eller mindre.
Men jag kan ändå inte förstå
O den där jävla Tommy Ö
som sådde ett frö,
som växte
O växer o aldrig tar slut!
Snöbollseffekten
Och den dödar mig!
Så mycket skam som ligger bakom
och framför
Så mycket skam
det orsakar
Att inte ens kunna
utan att veta om
Att skämmas efteråt
i tron att....
Känna sig så dum
och veta att
det finns så många
så mycket bättre
som inte!
Och som dessutom har så mycket mer än jag....
Men ändå valde han mig
(Förstår inte varför längre)
O tänk om han ser o vet o ändrar sig!
Är så trött
Vill inte längre ha det såhär
Men det förföljer mig
genom livet genom allt
Genomsyrar allt som blir till inget.
Fan låt mig slippa
eller låt mig somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0