Kompisar från förr....

Onsdag förmiddag. Har varit o gått en långis med min Wilmis. Skönt. Stärkande. Och inspirerande.
Igår gjorde jag ingenting. Eller rättare sagt; inte mer än nödvändigt. Det mådde jag inte bra av.
Nu är det nämligen så att det finns inga pengar att göra något för heller. Så det blir liksom inget möte, simning eller så förrns fredag då löning kommer. (HALLELUJA!)
Förövrigt så hoppas jag det ordnar sig med jobb o sånt snart. Klarar inte de här längre. Ensam hela dagarna!
Blir ju ett galet psykfall snart!
Kanske jag åker upp till luleå istället för att sitta här o ruttna. Får se vad som händer!
Pratade med en gammal kompis, som jag gick konst med, igår. Jättekul. Hon har visst tagit de jättelugnt i ett års tid nu och det går ok för henne. Vi skulle höras, bestämde vi och försöka ses till jul.
Ska bli jätte roligt. Det är en riktig toppentjej, och jag hoppas det ordnar sig för henne med saker o ting!
Nää, dags att ta tag i saker. Fortsätta att fördriva tiden med.... nåt!.....     

Kommentarer
Postat av: O L G A

Svar: nej, det har jag faktiskt inte. Mami kör med PHC's schampo & balsam och är nöjd :)

2007-11-21 @ 18:22:16
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0