Måndag suger, FETT!

Fuck! Vilken jävla bajs dag!
Vaknade med magkatarr. Mår skit dåligt. Är skit arg över den här byråkratin som stoppar upp överallt! Skit-låg samtidigt. Stannade hemma från eftervården o beslöt mig för att bara ta det lugnt.....
Lätt när man har 100 ton inre stress. Kan fan inte ens andas normalt. Allt är bara kaos.
Vet inte i vilken ände jag ska börja nysta. Känns som att det blir för mycket. En sak i taget. Visst, men vad!?
Ska i allafall ringa mim sponsor sen om jag får lite privacy ikväll.
Bara hatar det här livet och mig själv nu. Skulle bara vilja somna!
Eller kanske gråta. Det är väl det jag egentligen är; så himla ledsen. Men jag kommer liksom inte åt det heller.
Svårt!
Ska börja med att gå på affären. BAJS!   image45 Såhär känner ja mig! Explosiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0