Nu jävlar!

Jaa, nu jävlar gäller det! Stressad är  jag, har en timme på mig att göra det här fixa håret, o rulla cig.
Sen bär det av, in till stan, gå på möte först o främst. Really need it. Was a long time sinca I was at one!
Sen sola, aimma och sen! ; får vi se hur det går med pass-frågan här! Ska möta Kalle på polis-stationen o se om det gäller som id att han är daktad. Nervöst, känns som att halva mitt liv hänger på den tråden. Min framtid lite grann i alla fall!
Men med tanke på hur sur den där intendent-fan var så har jag inga höga förhoppningar direkt. Man kan ju alltid hoppas ändå.
Ska bli skönt att få nåt gjort idag. Har bara jäst och sunkat i 2 dagar nu, så det är dags för en kraftansträngning!
Blev förresten glad imorse, såg att wilmilisin börjat löpa! Det har hon inte gjort på ett år pga. medicin mot skendräktighet hon fick innan.
Och det här är jättebra, för då kan jag para henne nästa löp ev om jag får tag i Arras. Hennes själsfrände!
Stora kärleken! Faktiskt!
Kanske de blir små Arras & Wilmi-knyten! Roligt! =)    image39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0