Onsdag....

Så var det onsdag igen då.
Just nu sitter jag o väntar att syster ska ringa. Efter det ska jag baka, dammsuga o lite sånt.
Göra spa på hunden o så.
Känner mig inte på nåt topphumör idag alls.
Skulle önska att vissa kunde backa några meter, och känner mig kluven inför beslut jag behöver fatta.
Och telefonsamtal jag behöver ringa. Blir sån stress när jag själv inte vet.
Och själv bjuder in....
ÅÅåååhhh! Fuck! Vad jobbigt det blir.
Skulle vilja upphöra att existera, bara för en stund. Tills allt är löst. Någon annan får fixa...
Som ett hologram.
Fast nu är det ju inte så.
Bajs.
Känner just nu att jag gått massor bakåt oxå, och det skrämmer mig. Gör mig jävligt ledsen!
Fast jag lever ju, fortfarande nykter och fortfarande drogfri.
Suck.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0