Privatsamtal & hår-akuten!

Har varit på eftervård i hudik idag. Min terapeut sponsrade min resa så jag kunde vara med. Fatta bra behandlingshem! (Kvinnohemmet, reklam; kvinnohemmet!)
Då jag kom dit så visade det sig att ingen annan av tjejerna kunde komma så jag fick ett privatsamtal i stället.
Det var verkligen skönt, att få sätta ord på många av mina underliga o knasiga tankar jag haft på senaste!
Och få en annan syn på saker oxå. Som sagt; rensa lite i sig själv.
Annars har jag inte hunnit med så mycket mer.
 Lagat mat, ätit, o lekt lite med trollickan. Stackarn med sina trollisar som hasar ner hela tiden. O så fort hon får chansen så tar hon av sig dom o sliter ur blöjan!
O när hon ska gå ner från soffan eller så då hänger dom antingen vid "knäna" eller så trillar de av helt.
Hon är lite "bedrövlig-söt", är hon.
Annars ska jag bara mysa ikväll. Kolla csi, o boston tea party på 5:an.
Ska även göra en inpackning på mitt bedrövliga hår. Färgade ljusa slingor i helgen som bara blev typ oranga, o håret blev jätte-slitet efter det.
Så nu blir det fram med värsta hår-akut-kittet! Håll tummarna!
Bild på det allra söötaste jag har; den bedrövliga söt-trollickan. 

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ja, hon är nog en av dom sötaste individerna på denna jord. Kram.

2007-11-20 @ 08:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0