Söderhamn

Här sitter jag nu, i söderhamn. Det blev alltså att följa med tillslut.
Samtidigt som jag beslutade mig för att skjuta upp portugal-resan till efter nyår.
Verkar ju vara meningen att det är så det ska bli med tanke på soppan med pass och så.
Så det kan väl vara klokt att vänta med det.
Iallafall så har vi varit ute o promenerat i skogen med lilla tjocka söta tanten, så nu är hon alldeles slut.
Själv passade jag på att låna datorn en stund. Och tänkte skriva en ansökning till några jobb.
Har fotat lite bilder på söööt under resans gång som jag ska lägga upp då vi kommer hem, så ni får se.
Hon tycker det är alldeles för kul att resa. Var så ivrig vid bussen idag att hon nästan sprang ut framför bussen.
Helt galen!
Så är läget med mig ia f. här ute på vischan.
Skriver mer när jag kommer hem. Står ganska stilla just nu.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Skynda Dej att lägga ut resebilderna på Lisan. Det första jag gör när jag slår på datorn är att läsa Dina bloggar. Keep on blogging. Kram.

2007-11-11 @ 08:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0