Stan, film, o nackspärr i ryggen

Tjaaa.... Tog det där varma badet i morse, även om de inte var lätt. När man är vig som ett kassaskåp och stel som få, menar jag. Men det var sönt ändå.
Sedan åkte jag med maken o hunden in till stan. Där mannen solade. Vi handlade lite mat o åkte sen hem.
Höll på å frysa my ass off. Kallt med snön!
Hem, käka lunch o kolla film. "World trade center" tror jag den hette. Bra, men gråtig. Tycker inte om o gråta.
Höll mig. (Lät som att jag pratade om o kissa eller nåt!)
Sen blev klockan middag. Fiskgratäng. Snuskigt god! Sådär så det knullar i mun! Den lyckades jag med.
Jag är en jävel på å laga mat måste jag säga, om jag får säga de själv. O det får jag ju!
Dessutom kom en hygglo-tant ner idag för att prata om Wilmas skälleri. Hon sa att hon hört Wilma skälla en-notera EN endaste gång! Skönt med bra människor. Dom behövs verkligen i detta mörker av värld  o liv vi lever i idag!
Förövrigt så känns det jättebra igen på hemmaplan, och i äktenskapet. På topp!
Verkligen lycklig o tacksam för det jag har. Skulle inte vilja byta bort det för allt i världen!
Däremot kommer jag o sakna mannen o tjockfia när det bär av! Som faaaaan!
Från det ena till det andra, så såg jag igår när jag var o solade på solariet; att någon hade varit in på toan där o slagit i sig en rykare. Gjorde mig skitledsen.
Började tänka mycket o blev påmind hur det faktiskt var för mig. Hur dåligt jag mådde varenda gång.
Satte på mig en mask o låtsades som att det var ok- fast jag helst bara ville dö! Hela tiden, varenda sekund av påtändning. Offer! Det gör mig sorgsen om nåt. Och får mig att vilja gråta över hur illa jag har behandlat-framförallt- mig själv.
Tack o lov behöver jag inte ha det så längre! Verkligen tack o lov!
Nää, nu blir det "happy time" med lite "more movie time"!
Kanske lite pill o mys o ev. massage, om jag har tur. Flaxar lite fint med mina ögonfransar till min äkta hälft. =)     Det som gör mig allra gladast!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Kul att se Kalle i bloggen (och Wilma).

2007-11-04 @ 18:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0