sunk....

Vaknade med magkatarr imorse igen. Inget kul. Och omeprazolen är slut. Ännu mindre kul.
Egentligen hade jag tänkt åka in till staden idag för att göra några ärenden. Typ simma sola o möte.
Men jag skjuter nog upp det till antingen senare idag eller imorgon.
Beroende på.
Ska försöka städa lite här hemma istället. Dammsuga o snygga till lite.
Kom på en ev. ny lösning till mitt pass-problem igår. Mannen min kom på att han är ju både daktad o fotad o dna:ad hos copsen i luleå. Och det borde funka, kanske!?.......
Värt ett försök i alla fall.
Annars blir det till att söka jobb o ev. åka till portugal i januari istället.
Tråkigt.
Hade verkligen sett fram emot att åka.
Jäkla byråkrati! Men vi får väl se hur det går imorgon... Fortsättning följer. Samma anal, samma blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0