Tomhet

Vaknade bara för ett tag sedan, o känner en sån stor tomhet inuti. Vet inte vad det står för alls. Bara känner så.
Som om jag förlorat något eller någon kär. Fast det har jag ju inte.
Som ett stort hål inuti som fylls med sorg.
Känner igen den här känslan, men det är ändå olustigt när jag inte vet vad det är.
Saknad. Men saknad efter vad?
Nåja, ska i alla fall till "glada hudik" idag på eftervård. Kanske är bra.
Men i fortsättningen kommer jag o kolla upp om det finns nån eftervårds-grupp här i sundsvall istället.
Trött på å sitta å kånka fram o tillbaks. Och så kostar det ju oxå.
Värken i ryggen är kvar. Men tänkte att jag promenerar till tåget kanske det blir bättre o lite sim imorgon,
borde göra susen! Nää, nu ska jag deppa vidare över lite frukost!               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0