Efter regn kommer solsken

Haha! Stal rubriken från syrrans kommentar. Men så är det faktiskt. Idag känns allt så mycket bättre.
Och jag har liksom lyckats lägga det här med grannarnas klagomål och falskhet på hyllan oxå, känns det som. Så länge jag inte pratar om det. Jaa, fast det beror på med vem i så fall, förvisso.
Fick ur mig en massa saker igår som har legat o malt länge i mitt huvud.
Bara man är konstruktiv.  Sätter sig ner o pratar med vederbörande, och kommer ihåg den totala ärligheten.
Tror jag är jätte-viktigt! Framförallt i en nära relation.
Annars har det inte hänt nå direkt.
Joo, dom ringde om portugal igår kväll. Och den 17:e nov. blir det i så fall aktuellt att åka ner på några prov-dagar.
Svin-kul! Det ser verkligen ut som att det verkar lösa sig. De enda jag är nojjig för nu, det är "neggo-rolle" på af.
Att han ska ställa till med nåt. Men men, ta i trä. Det får vi väl hoppas att han inte gör.
Och så har jag varit på möte idag. Började prata lite med en tjej där, men var inte riktigt närvarande så till slut visste jag knappt vad jag pratade om. Blev jätte-tokigt! Typiskt mig!
Kalle har varit hemma från jobbet idag. Jätte förkyld är han. Jag har försökt få honom att gästspela i min blogg. Men det vill han inte."Näj,jag tänker inte skriva blogg" Näj, jag tänker inte skicka e-mail" "Näj, jag tänker inte....."
Som en gammal farbror.Fast MIN gamla farbror, som jag får ta hand om o plåga lite nu när han är sjuk o hemma! Hihi!                                                                                    image19

Kommentarer
Postat av: Jensi

Jag skrev ju att det skulle lösa sig! =) =)=)

2007-10-25 @ 11:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0