Handtrall!

Känns som att det inte hänt ett jävla skit i mitt liv idag! Klev upp, prommis med hunden, duschat, gjort saker hemma o blablabla. Tråkigt!
Jaa, såhär är det när man är arbetslös pga statens (feta nackar) jobb-politik. Hamnar mellan stolarna en stund, kommunerna skyller på varann istället för att samarbeta o lösa problemet.
Det som normalt skulle ha tagit max- och nu menar jag MAX 2 månader att lösa är ännu inte efter 6 månader löst.
Dåligt sverige, dåligt. Jäkla byråkrati med allt nuförtiden. Inkompetens och småaktighet. Jaa, här sitter jag, fortfarande arbetslös och kan inte annat än o klaga. Tycker jag är tråkigt.
Förhoppningsvis blir det nåt bra av det här ändå- för tar man saken i egna händer-så löser det sig (sa han som drog en handtralla)
Och det är precis det jag gjort, tagit saken i egna händer. Längtar tills det är dags. Och vet ni....-i helgen får jag veta mer om portugallien! Tack för mej-änsålänge en arbetslös tjej!                                                                  

Kommentarer
Postat av: Jensi

HOJJA vilken bild!! Du borde bli krönikör i nån tidning och få fart på svenska folket! =)

2007-10-19 @ 09:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0