klasse o. & kamphundar

Idag har jag iallafall gjort nånting vettigt. Promenerat in till stan. Varit på Clas O. o gjort nå andra småärenden.
Sen tog vi bussen hem. Ätit hemgjorda hamburgare med cheddar cheese från donken. Gott!
Fick höra ett helt trivialt rykte som tydligen går här i vårt område. Att det hänger pitbulls i träden uppe i skogen där jag är o rastar min hund var o varannan dag! Tror jag har mött en hund där på hela sommaren! Och inte var det någon pitbull heller! Helt sjukt! Och därför vågar andra hundägare inte gå i denna skog med sina hundar, från trakten! Kan någon förstå!?
Visst att det står mycket i tidningar o så om kamphundar, men hallå! Ändå!  BEFÄNGT!    image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0