Lindra argheten med en tacksamhets-lista!

Jag är tacksam för: Att jag får vara nykter o drogfri
Min man o hund
Den snälla kvinnan som ringde mig igår om Wilma
Hon på frivården
Min syster, pappa, mamma m fler
Marita o andra drogfria vänner
Att vi har en lägenhet idag
Marianne m.fl. terapeuter på kv.hemmet
Mitt nya liv med nya mönster och allt jag fått lära mig om mig själv o livet.
Mina rutiner
Att Kalle oxå är drogfri
Att det trots så mycket skit här i världen ändå finns nån ängel här o där
Sponsor och möten.

Nu ska jag åka å simma o försöka bara ta det lugnt.
Det är just den här ilskan som INTE är bra för mig.
Det är det här som startar upp så gammal attityd i mig. Typ, men då skiter jag i tamejfan ALLTIHOP!
Inte bra. Ska ringa min sponsor i em. oxå. Måste prata med nån som har förståndet i behåll. För det har inte jag just nu. Men jag inser ju det i alla fall. Suuuck! Tror att egentligen så är jag duktigt ledsen, o inte arg. Men det är såhär jag gör. Måste lära mig att inte ta saker så himla personligt. Andaaaas! Känner mig kluven som fan i det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0