Softa fett!

Idg har jag varit över dan i "glada hudik". Fast det borde heta "ont-i-huvvet-hudk" för jag har nästan jämt skallebang efter jag varit där. Blir att jag krampar ihop o spänner mig när jag måste sitta still för länge.
Och det är ju inte kul. Förövrigt så har det inte hänt så mycket idag.
Idag har jag bara en vecka kvar av behandlingen, sen är jag helt klar. Skööööööönt!
No more mr. headache! Naaajs!
Har nyss tagit ett varmt bad i förhoppningen att bli av med lite stress oro o spänningar,
komma mer på jorden lite. Och.......jaa, det blev väl lite bättre. Men ska nog ta en treo ändå.
Sen ska jag softa fett!                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0