Väntar på snön!

Jaa, vad ska man säga om den här dagen då? Tänkte egentligen åka iväg in till stan en sväng o göra ärenden o simma. Men inget hände. Det  är såååå kallt ute o på nyheterna säger dem att det  ska komma snö. Så nu går jag bara o väntar på den. Känns riktigt mysigt med lite snö. Känns som att det kan behövas som en liten stämnings-höjare i denna grå o trista vardag man lever i som arbetslös. Det suger fett! Och inte har jag fått veta nåt mer om det här med volentär-jobbet i Portugal ännu heller. Prövat ringa flera gånger- utan svar. Men jag hoppas o håller tummarna! Skulle vara så spännande att få möjligheten att åka dit o hjälpa till o ta hand om alla stackars hundar! Inte så mycket som har hänt i mitt liv idag, kändes det som. Men det kan ju vara skönt med lite lugn o ro ibland oxå mitt uppe i detta kaos vi lever i idag. En softish dag med andra ord. Zzzzzzzz!         image4     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0