Varmt bad

Vaknade o hade ont i huvudet och i kroppen. Framförallt nacke, axlar, o armar.
Inte skönt. Skippar nog både simning o möte idag i hopp om att lyckas kurera
mig innan nån förkylning ens hinner bryta ut. Därför ska jag bara var hemma,
ligga lågt och ta ett varmt skönt avslappnande bad. På sin höjd att jag tar en
längre promenad med Wilmisen senare för att göra av med lite jobbig energi.
Vägrar bli förkyld! Mannen städar för fullt medan jag inte ens borstat tänderna
ännu! Nääe, dags att spola upp ett varmt bad som får värken att mojna!                                                                     Better make things happen!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Krya på Er.

2007-10-26 @ 12:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0