Vinter-kvällar, julmust och hjärtis!

Nu börjar det verkligen kännas vinter-likt. Börjar redan skymma o klockan är inte ens halv 4.
Ganska mysigt faktiskt. Sådär så man bara vill kura upp i soffan med godis, julmust o en bra film.
Tillsammans med mannen förståss. (Åh, julmust! Tror jag blivit beroende!)
Längtar tills det börjar bli mer juligt. Fast då är väl inte jag hemma, förståss.
 FÖR JAG SKA JU TILL PORTUGAL! JIPPI!
Var inte o fixade mig något pass idag. Tänkte jag gör det imorgon, då kan jag göra mig lite fin inför fotot.
Däremot har jag varit in till stan en snabb-sväng o solat o simmat.
Känns bra att ta hand om sig. Göra bra saker för sig själv.
Och så gick jag in på myrorna, men hittade inget spännande. Hittade ett par lila ballerina så din sko som jag tänkte mig till portugal.
50 kr bara! Lade undan dem.
Och nu håller jag på med maten, korv potatis o äggröra. Sen ska jag ta en prommis med mitt lilla hjärta; Wilmilisi!
Som förövrigt var uppe med tuppen imorse. Steg upp med husse, fick frulle. Och när husse gick iväg till jobbet då kom hon o lade sig bredvid sin mammis igen.
Jaa, hon är rolig hon, det stora lilla livet.           

Kommentarer
Postat av: Jensi

Hahaha! Ur-Gullig bild! att hon finner sig i allt! =)

2007-11-01 @ 10:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0