Allmänning...

Fullt upp. Känner mig helt nyttig.
Har rensat ur det mesta i klädkammaren idag. Hunnit packa ihop en hel del faktiskt.
Just nu har jag tagit en liten paus, en mat o blogg-paus, från allt som behöver göras.
Försöker att komma ihåg att andas med magen oxå.
Går sådär...
Ska gå över till ny-lägenheten på en stund och skrubba badrummet. Pust!
Men sen är det nästan klart.
Bara golven kvar. Plus lite grejer som jag har bett älsklingen att göra.
Typ fönstren o sånt. Vet att han är en hejare på fönster, så jag överlåter det till honom.
Annars mår jag ganska bra.
Tror faktiskt att johannesörten funkar.
Känns som att jag är mer i kontakt med mig själv. Synkad i mig själv, på nåt vis.
Och gladare. Vaknar inte längre varje morgon med gråten i halsen.
Det är lättare med allt, känns det som.
Och det känns så himla bra o skönt att det verkar hjälpa.
Däremot verkar det som att johannesörten gör min mage till ett levande fismonster!!!
Inte roligt, men det är väl smällar man får ta! Hahahah!
Fortsättning följer.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad kul att du är gladare! =)

2008-04-17 @ 17:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0