Allt o inget...

Tisdag-igen.
Igår blev det inte mycket av.
Var till min psykolog. Sen åkte jag till badhuset o tänkte simma.
Men gjorde inte det. Dels var de så himla mycket folk, dels hade jag ont i huvudet.
Sen bara låg jag framför teven hela kvällen.
Pernilla var en sväng o visade lägenheten.
Men simningen ska jag ta idag istället.
Sen ska jag börja packa.
Idag får vi nycklarna.
Trodde vi skulle få dem igårkväll, men så blev det inte.
Annars är allt ok.
Har bestämt att jag ska försöka sluta fokusera så mycket på mig själv.
Tror jag är ganska duktig på det.
Sluta vara så himla självmedveten hela tiden!
Och så ska det bli spännande att flytta!
Tack för mig!
Dags att ta sig till badhuset- innan jag börjar tänka för mycket...o tveka!

Kommentarer
Postat av: TG

Hälsningar från Luleå, här är det sol i dag, äntligen. Kram.

2008-04-15 @ 13:11:49
Postat av: Hälsningar från KALIX

här är det sol oxå! härligt!

2008-04-16 @ 08:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0