Brolle jr., sent en lördagkväll...

Sitter o kollar på körslaget. Brolle jr.....mmmmm
Fick precis veta att jag inte behöver jobba imorgon.
Den andra snubben kunde ta mitt pass.
Och det känns jäkligt skönt!
Kan jag koncentrera mig på en sak i taget.
Kommer ändå att försöka ta det lugnt imorrn.
Mest bara ta emot grejer i ny-lgh. Inte bära nåt, kommer jag inte göra
Har varit med Monica ute i Birsta idag. Hämtat kameran, o handlat lite mat.
Och ett lagningskit till hojjen för 10 kr. på biltema.
Helt sanslöst billigt. Det var nästan så vi tog ett varv till, bara för de låga prisernas skull.
Fast det gjorde vi inte.
Och älskling har hållt i DAA-möte.
Verkade ha gått bra, för han var på så himla bra humör efteråt.
Blivit sponsor oxå. Kul=)
Nåväl, back to tv-reality!
image218 Mmmmmmmarabou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0