Elefantbajsdag-men ok ändå...

Känner mig låg som faan idag. Vet inte vad det är.
Har kännt såhär ett tag nu. Fast jag lyckas i af. vara i känslan...
Blev helt skevt i huvudet igår. Fick för mig en massa saker.
Äckligt när svartsjuke-tankar griper tag om ens hjärna o helt tar över bara.
Men gjorde mitt bästa för att ta ansvar för det. Allt blir helt förvridet!
Och känslan av att min man skulle få det så mycket bättre tillsammans med någon annan; snyggare, roligare o bättre än jag... Någon som inte mår dåligt hela tiden. Någon som är stark o mer "självgående".
Gör mig ledsen.
Att det är så jag tänker...  om mig själv.
Att jag ser ner på mig själv så! =(
Har drömt nå skit oxå. Fast ja kommer inte längre ihåg vad.
Tror jag har lite resfeber. Tycker det känns jobbigt att behöva sitta med en massa annat folk i kuppen.
Men det kommer nog gå bra.
Fick lov att stå upp för mig själv idag, gentemot en viss person.
Gick väl halvbra. Fick sagt det som jag kände, men nådde inte fram.
Som att prata med en vägg.
Älskling fick "steppa in" o ta över. Han lyckades bättre än jag.
Ser framemot att åka hem, träffa alla o få lite miljöombyte.
Ska bli skönt. Få lite ny energi.
Appropå det, så ska jag fortsätta packa nu.
Så jag har inte tid med er bloggnördar längre!
Tack för mej-elefantbajsgrej!
image197

Kommentarer
Postat av: Jensi

Ska bli kul att du kommer!

2008-04-02 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0