Neggo vs. possi...

...är det idag!
Mannen beter sig som en snorunge, säkert gör jag det oxå.
Men allt känns bara så BAJSIGT BLÄÄ!
Irriterad på folk o fä!
Cheferna som inte klarar av att kommunicera med varann så att nånting blir rätt nån gång.
Kvinnan som ringde o fråga om jag kan jobba imorgon istället för hennes man,
för att dem får besök.
Jag som faktiskt hade sett framemot att ha en ledig dag, tillsammans med min (snorunge till) man.
Kunde inte säga nej heller eftersom att jag bett dem om hjälp tidigare.
Suger! FETT!
Och i helgen ska mannen (just nu inte känd som älskling) bygga friggeboda.
TÖNTIGT!
Så då blir jag "gräsänka" hela jävla helgen! SUGER OXÅ FETT!
(Rövanus!)
Kanske jag hyr 10 filmer, köper karra o bäddar ner mig i soffan hela helgen.
Förutom på mornarna, då jag ....jobbar!
Eller så hittar jag på nå med Monica, om inte hon har ungarna förståss.
Får väl se.
Helgen är väl över den oxå, så småningom.
Som med allt annat. Inget står ju still här i livet, menar jag.
Förutom min fobi! =(
Jaja, nånting positivt är iallafall att vi har skaffat katt.
Molly. Jättesöt liten trollunge!
Ska lägga upp bild senare. Har fotat lite nu.
Både på kisse, nya bokhyllan, vardagsrumsbordet, mm.
U will c later, aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0