Stringisar i röven, o andra trevliga saker....

Vet inte vad jag ska skriva om riktigt.
Har suttit framför datorn en bra stund nu, sen jag kom hem.
Bara softat, kollat in utbudet på H&M.
Jobbet gick bra imorse.
Märker att jag gör framsteg. Är inte längre lika hispig när jag väl stadat klart som jag var innan.
Någon bio blev det inte igår. Hittade ingen film som båda ville se.
Men det blev bra ändå. Skönt att bara slappna av, hemma i soffan.
(Med osköna stringisar som åkte in i rumpan hela tiden, dagen till ära. Tur man inte firar bröllpsdag varje dag!!!)
Här hemma är det fullt ös- medvetslös, med flyttning o packning o bärande o städ.
Känns ibland som att det ALDRIG tar slut.
Fast det gör det ju, till slut.=)
Däremot ska jag nog ringa o fråga om den andra snubben kan jobba imorgon.
Känner att jag inte pallar med.
Så det vore skönt att få vara ledig imorgon o kunna koncentrera sig på flytten. Men ändå ta de soft.
Nåväl, nu måste jag sätta lite fart här.
Kan inte sitta framför datorn hela dagen lång!
Tack för mig o smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0