Träningsvärk...

i heeeeela kroppen!
Sitter i nylägenheten. Har sovit här i natt.
Trivs jättebra här. Känns som att det är bra energier i den här lägenheten.
Får bättre vibbisar i den här lägenheten, än i förra.
Kanske inte så konstigt med tanke på omständigheterna.
Har fått till det någorlunda. Men fortfarande är det lite stökigt o mycket att göra.
Mycket som fortfarande ska upp i skåpar o så.
Men det är bara kul.
Städningen av andra lgh. är däremot inte lika kul!
Men vi ska hjälpas åt, har vi bestämt.
Idag tänkte jag dock ta det lite lugnt.
Åka o simma, gå med vovven och sen ikväll kvinnomöte.
Trodde jag skulle vara helt kraschad idag, men det känns ok.
Om man bortser från träningsvärken förståss. Och det kan man väl göra!?...
Nä, nu ska jag sluta svamla o göra nån nytta istället....
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0