Två-årsdag!

♥ Idag firar jag och älskling att vi varit gifta i 2 år. Inte illa pinkat.
Fläskfile o bio hade vi planerat. Mysigt ska det bli.
Ska leta fram min lila klänning o lite sånt.
Vara lite fin, tillfället till ära.
Annars idag ska jag åka in till stan, simma och sola.
Behöver gå ner i varv och ta det lugnt.
Har stressat upp duktigt nu med flytten o så.
Kunde inte somna förrns efter 2 nångång inatt.
Så nu är det relax som gäller.
Ska ju jobba i helgen oxå.
Kommer nog behöva simma på söndag oxå om jag ska vara i form för möte på måndagen.
Men ja,ja, den dagen den sorgen.
Idag har vi bröllopsdag!♥
image216

Kommentarer
Postat av: Jenny (utan Kung Fu Kent idag)

GRATTIS på 2-årig bröllopsdag (Bomullsbröllopsdag)! =) KRAM
Antal år Benämning
1 Pappersbröllop
2 Bomullsbröllop
3 Läderbröllop
4 Blomsterbröllop
5 Träbröllop
6 Sockerbröllop
7 Ullbröllop
8 Bronsbröllop
9 Pilbröllop
10 Tennbröllop
11 Stålbröllop
12 Silkebröllop
12,5 Kopparbröllop
13 Knypplingsbröllop
14 Elfenbensbröllop
15 Kristallbröllop
20 Porslinsbröllop
25 Silverbröllop
30 Pärlbröllop
35 Korallbröllop
40 Rubinbröllop
45 Safirbröllop
50 Guldbröllop
55 Smaragdbröllop
60 Diamantbröllop
65 Krondiamantbröllop
70 Järnbröllop
75 Atombröllop

2008-04-18 @ 12:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0