Vårtpaddans vanliga otur sånna här dar...

Var på badhuset o skulle simma. Gissa hur de gick då!?
Jo, dåligt kan jag tala om.
Det var simtävlingar för hela slanten, minsann.
Arg som ett bi, fast jag stack ingen.
Älsklingen fick puss istället sen gick jag o solade.
Tog en sväng på stan o tänkte först att jag skulle köpa nåt fint till mig själv.
När det nu var så synd om mig, som den vårtpadde-dag jag haft o allt bara strular hela tiden.
Men det gjorde jag inte heller!
Helt nöjd med mig själv, att jag varken ångest-köpte nåt eller lät mina aggresioner gå ut över stackars oskyldiga älskling!
För; har det någonsin hänt att han fått en puss när jag varit arg över yttre grejer!?
NÄEJ, det har det INTE!
Framåt går det, sakta men säkert.
Nåja, det var den här dagen i ett nötskal.
2morrow is a new day.
Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: TG

Keep up the good work. Kram.

2008-04-12 @ 22:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0