Vecka 15

Måndag idag.
Har bestämt att jag åker hem till sundsvall och älsklingen imorgon kväll.
G har inte hört av sig nåt. Det känns lite tråkigt.
Samtidigt så vet jag ju varför o så. Fast kanke just därför oxå att man blir ledsen.
Men, men...
Det kommer ju en sommar oxå.
Igår hade jag lite separationsångest från syster.
Fast, som sagt så kommer det ju en sommar.
Och de kommer ju ner i maj. Det ska bli kuligt!
Och när jag kommer hem så är det bara att börja packa!
För då bär det av att flyttas till ny-lägenheten!
Ser framemot det.
Skönt med något eget! Och att kunna börja inreda så som vi vill ha det!
Najs!
Hörs later!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet du inte vad ljusparty är? :) en person är "värdinna" den som har beställt ljuspartyt hem till sig då, sen kommer en person som visar upp massa olika ljus, ljuslykter m.m. Åså bjuder man så många man bara kan.. för ju mer dina gäster köper för desstu finare gåva får du från "party-light" dom som arrangerar ljuspartyt.
Det var riktigt mysigt, och jag ska ha ett eget i maj, hoppas många jag bjudit kommer, så jag får en rejäl gåva ;)

2008-04-08 @ 10:26:31
URL: http://jennyandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0