Älskling 2 år!

Det har han idag.
Och som ni vet så kunde jag ju inte hålla mig igår, utan gav alla presenterna då.
Men, har faktiskt köpt en matchande långärmad t-shirt till träningsbrallorna, som han ska få idag.
Tilllsammans med en blomma. En stor och ståtlig solros.
Vackert. Passar bra. En solros till en solros!

Själv mår jag ok. Känner mig lite stasad, men ok.
Har varit till pyskologen idag.
Det gick bra. Skönt o få prata av sig lite.
Och efter det hade jag data.
Kände mig smått efterbliven, eftersom vi har firstclass istället för msn, som hotmejl.
Men man lär sig väl....
Börjar känna mig mer säker på mig själv, i skolan oxå.
Det känns jäkligt bra!
Växer, sakta men säkert.
("Snart har jag oxå allt det där", bla bla bla!)

Nåväl, ska lägga mig framför teven en stund o "stasa ner" innan "2-åringen" kommer hem.
För då bär det av ut till birsta o storhandla. Pust!
Ingen ro o ingen vila! Ja, ja!



Grattis älskling, ha en underbar 2-årsdag!
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0