Bubblar lite bättre nu....

Känns lite bättre nu.
Har gjort läxan klart, samt varit på stan.
Trösthandlade ett par skiiiit-snygga mörkblå jeans till mig själv, lite hygienartiklar.
Och present till älsklingen; ett par grå träningsbrallor, o ett par rasta-kallingar. Skit-coola!
Fast jag kunde inte hålla mig, så han fick det idag redan!
Längtar till imorgon, då ska jag gå o kolla upp det här med hårförlängning.
Ska bli spännande!
Däremot är jag fortfarande sur på folk som är helt upp-fuckade i huvudet, men som ändå vägrar lära sig!!!
Besviken! Massor!!!
Bara gnäller o har huvudet helt uppkört i arslet på sig själva!
Ser inget annat!
Bajs-brittor det är vad dom är! Nåväl....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0