Bubblar!



Det är precis det de gör!
Bubblar av irritation. Är så trött på saker o ting.
Folk som först säger en sak, sen en annan. Och generaliserar o gör skillnad.
Folk som bara bryr sig om sig och sitt.
Är så jävla sjuk att det är pinsamt!
Känner att jag har noll tålamod just nu.
Bara bubblar o känns som att jag ska explodera närsomhelst.
Men försöker hålla igen när nära inte mår bra.
Tack o lov har jag tid med Maria imorgon på morgon.
Skönt!
Pricken på i:et är bara min dataläxa jag behöver göra idag. USCH!
Är inte alls inspirerad!
Ska börja med den, sen åker jag nog in till stan.
Köpa present till älsklingen. Han har nämligen 2 år imorgon!
Coolt!
Bye, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0