Fredag...

Känner mig lite låg idag.
Men de får väl vara så då...
Känns inte dåligt för det.

Hade tänkt mig ett lunchmöte idag,..som inte blev av.
Dels pallade jag inte, o har ingen lust att åka in själv till stan, dels mår jag inte på topp heller.
Känns lite ruttet att det inte blev av idag heller, men men...
Mitt nya liv börjar ju på tisdag. Allt kanske känns lite bättre o blir lite lättare då!?

Älsklingen kommer snart hem från jobbet.
Då ska vi gå ut o promenera med lilla bajsklumpen W.
Sen ska vi äta gott o se film.
Ha mys.
I helgen ska vi göra yoga.
Kanske åker vi o simmar oxå. O rensa ut lite bråte här i lägenheten o i förråden.
Ska börja kolla på tapeter. Spännande, o skönt att få börja med renovering.
Få de så som vi vill ha det här i lägenheten.

Inspiration...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0