Fredags-funderingar....

Fredag idag.
Äntligen höll jag på o säga(/skriva) men det känns verkligen som att veckan har susat förbi i raketfart!
Var det inte Söndag nyss!?
Idag har jag i alla fall samtal med min mentor på skolan.
Är lite nervös faktiskt.
Det är väl egentligen kanske inte nåt o vara nervös inför.
Men det är jag!
Och så håller jag på att bli galen!
Behöver verkligen långärmade tröjor, men jag hittar ingen nånstans som faller mig i smaken!
Bara en massa tuttinutt tröjor, såna som bimbo-horor har på sig.
Och det är inget för mig.
Inget illa ment till er bimbo-horor där ute, om det nu var nån som tog åt sig!?
(Tack o lov har jag väl kanske 5 läsare på denna blogg!?)
Måste nog börja sy själv snart!
Nåväl...
Måste gå o börja göra mig redo inför dagen.
Har hiskeliga gaser i min mage oxå... om nån ville veta.
Blir nog lite proviva till frukosten idag.
Tack för mig!


(Wilmalisan som har fått ett nytt smeknamn; "Lilla Gällivare", eftersom att trollorna hasar ner o ser ut som att hon har gällivare-häng=)

Kommentarer
Postat av: TG

Hälsa Kalle och Gratta till 2-årsdagen. Hur länge ska Siv Saliv åka på kaklet.

Kram.

2008-08-29 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0