Fredag, bitterljuva fredag.....

Ett är klockan nu, om ett par tre timmar ska jag åka in till stan och möta maken där.
Vi ska hyra film och så ska jag´köpa en apsnygg pyjamas på H&M.
Egentligen hade jag tänkt åka in o simma idag.
Hade packat väskan o allt, men när det kom till kritan så hade jag verkligen ingen lust.
Känns som att den börömda lingonveckan gör sig påmind.
Känner mig duktigt irriterad, och undrars just vad tålamod betyder!?
AAaAAaAAARRRrRrrrRRGGGgggGGGHhhHhHH!

Har åtminstone fått lite städat och fixat här hemma.
Lagt fram lite juldukar o sånt.
Så nu börjar det likna nåt!
Mysigt.

Och skoluppgifterna då!?
Jo, det ska jag tala om....
Jag tog ledigt idag från dem.
Man blir ju galen om man ska stressa med sånt varje dag!
Dessutom så har jag till tisdag på mig.
Min mentor utökade tiden lite.
Skönt.
Fast, nu har vi fått ännu mer att göra.
Eller snarare läsa.
Kapitel 3-5 i boken medicinsk grundkurs.
Vilket verkar vara en riktig mördar kurs!
Well, well...

Nu ska jag ta mig nåt att äta, sen ska jag försöka koppla av i soffan en stund.
Innan det är dags att åka in o möta min lilla kalsongman.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0