Ooooops I did it again!

(Theres going wild in the julhandel!)
Igår hade jag en mindre bra dag.
Så som "plåster på såren" så åkte jag in till stan o tänkte att jag kan ju unna mig något.
Hittade pyjamasen som jag skrev om igår, ett par skitsnygga svarta jeans, en tjocktröja,
ett duschdraperi, julklapp, julsaker mmm.
Som lilla julafton. Kan ni tänka er!?
Tills idag, då jag var på stan i hopp om att få spänna hårförlängningen.
Vilket jag inte fick, då den tjejen inte var där idag.
I och med det så tänkte jag att jag istället går o köper hårfärg o julklappar.
Innan jag gör så ringer jag telefonbanken.
Efter det samtalet var det raka spåret hem, kan jag säga!!!
Detta är nackdelen med att ha ett betalkort, och samtidigt inte vara alltför
ekonomiskt lagd!
Tack o lov så är det inte ett kreditkort jag har!
Vilken katastrof det hade varit då!!!


Kommentarer
Postat av: Jensi

Syster i ett nötskal- big spender ;) haha

2008-12-07 @ 07:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0