Paus...

Har äntligen blivit klar med den första fallbeskrivningen.
Så då tänkte jag att jag tar en liten paus o bloggar lite i min lilla blogg.
Ute är det slaskväder.
Först snöade det o var jättefint o mysigt vinterväder.
Nu regnar det o är bara slaskigt, grått o tråkigt!
Jag vill ha en RIKTIG vinter!
Varför kan ingen förstå det?

Och mina naglar ser ut som bajs, men jag fattar inte när jag ska få tid!?
Måste fixa naglar!
Ska banne ta mig tid ikväll-om jag orkar.
Måste nog plugga hela dagen lång.
Bajsnaglar!

De små djuren ligger så sött och sover.
På varsinn soffa.
Minstingen i storsoffan, och störstingen i lillsoffan.
Störstingen snarkar högt!

Nu dags mig återvända läxor!
Ååååååh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0